Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2012 08:05 - СОФИЙСКИ ТЪЛКОВЕН РЕЧНИК
Автор: gsgbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3453 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 25.02.2012 08:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 - О! = - Добър ден. - Аре! = - Довиждане. - Опа! = - Извинете, че ви настъпих. - Охоо! = - Много си красива без дрехи! - А? = - Би ли повторил, че не те разбрах... - Ааа. = - Ясно разбрах те. - Къде си бе, копеле?/Къде ходиш бе, да те е*а? = - Здравей приятелю, как си? - Мотам се насам натам.../Нагоре, надолу... = - Добре съм, благодаря че попита. - Аре бе пумияр/Аре ма овцо! = - Хайде де, докога ще те чакам... - Я деба/Еба си мамата/Я глей! = - Много интересно. - Чуеш ли бе пендел? = - Слушай ме внимателно! - Глух ли си бе, копеле? = - Нали ти казах да ме слушаш. - Духай бе педал! = - Остави ме намира/Гледай си работата! - Ти си е*ати п**ката, сериозно говора. = - Много си хубава(за жена) - На теб не може да се разчита.(за мъж) - Ей копеленце недоклатено! = - Внимавай, ще те бия! - Немам кинти... = - Няма да излизам днес. - Хуя ми фърчи!/Рипа ми гъзо! = - През онази работа ми е... - Е*ало си е майката ей! = - Положението е мого лошо. - Алоо кво правиш ма к*рво заспала? = - Кой ти е дал книжка? - Джам = Амфетамини - Аре на кафе. = - Хайде да ходим в кръчмата. - Аре в градинката. = - Хайде да ходим да се напием на открито. - Изчезвай бе боклук! = - Няма ли да си ходиш? - Айдее! = - Сега вече я фтасахме. - Браво бе, копеле!/Виде ли го тоа?/Абе ей дебил смотан! = - Много си зле, видя ли какво направи? - Е*ати тъпото копеле! = - Много си глупав! - К*рвии, ставайте, баща ви е пиян! = - Ох, как се напих... - Е*ати мутанта! = - Този е много висок. - Е са, да изгърмим една липа и идвам! = - Изпушвам си тревата, и ще дойда. и пр. и пр... - Къде си (бе)?Къде си(бе)? - Здравей! - Къде си (бе)?Как си?Къде си? - Здравей.Как си?



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gsgbg
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1163174
Постинги: 427
Коментари: 228
Гласове: 595