Постинг
23.10.2012 21:51 -
Смут в сърцето на червената номенклатура
Автор: gsgbg
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6588 Коментари: 10 Гласове:
Последна промяна: 23.10.2012 21:57
Прочетен: 6588 Коментари: 10 Гласове:
8
Последна промяна: 23.10.2012 21:57
БСП е партия на повече от 100 години. Въпреки това историческо наследство тя е изменила на своите принципи. Тя запитна прекалено много вдясно, но не това беше начинът за отваряне на партията към хора с различни политически възгледи и мнения. Излишно е да споменавам най-яркия пример- плоския данък, за срам на БСП като лява партия тя го въведе. А той е само "черешката на тортата". Да не говорим за "червените олигарси" и за още неща, много ще се задълбаем. Дори и европейските социалисти, модерните европейски социалисти (според Антон Кутев "новата лява идеология не е създадена"), водят много по-лява политика от тази, която е водела БСП- Франсоа Оланд- 75% данък богатство.
БСП има проблем със своята не само структура, не само средна възраст на членовете си, но и по отношение на работата вътре в себе си.
От много социалисти, членове на БСП, съм чувал следното: "Не сме съгласни с много неща, но какво да се прави, спуснаха решението отгоре". Тук въпросът: "Ако на тебе ти кажа да скочиш от един лъвовете на Лъвов мост в София и партията казва това, ще скочиш ли?".
В БСП има проблем със самочувствието и манталитета на много от членовете. Ти не можеш да казваш, че не си съгласен с това или онова решение "отгоре", а да не изразяваш несъгласие. Това е крепостническо мислене, което е лицемерно- хем не си съгласен, хем приемаш дадено решение. Редовите членове на БСП имат право на мнение, същото по сила, каквото имат членовете на Националния съвет, народните представители от БСП, председателят на БСП.
Интересното е, че червената система може да бъде блокирана много лесно.
Например флашмобът срещу Антон Кутев на 3-ти септември 2012 година пред централата на червените- той блокира пресцентъра на БСП за две седмици. Тъй като аз бях един от организаторите и главният инициатор на флашмоба, казвам, че имаше множество телефонни обаждания и имаше смут. Как така един редови член на БСП блокира пресцентъра на партията си? Ами ако се направи флашмоб срещу Сергей станишев например в национален мащаб?- Тогава цялаа структура, всички районни структури на БСП ще бъдат блокирани и ще се чудят как да реагират.
Всичко това се дължи на корозията вътре в БСП, на капсулирането на 30-40 души на столчетата, които си пазят местенцата и ги е страх някой да ме им развали рахата. Те не мислят за хората. И като че ли по ирония на съдбата преди около 92 години прадядо ми е констатирал още тогава, че много от синдикалните дейци не живеят с болките на работниците. Правете си изводите сами, аз в моите статии провокирам читателите да мислят.
Дори някои от апарата на БСП като видят статия, защото съм бил свидетел, посветена на вътрешните проблеми на БСП и с изказано мнение в нея, се паникьосват: "Как може да пише той така, дайте телефон да се обадя да питат кой е публикувал тази статия!"
Аз мога да направя на пух и прах дори една районна организация на БСП в София само с една статия. Жалко, но факт, но ще е жалко, тъй като проблемите в тази организация са нищо в сравнение с другите проблеми в БСП, най вече- структурата и крепостническо-феодалният манталитет.
Достатъчно е само да се хвърли камък в блатото, да се запали първата искра и следва блокаж. Защо?
Какво лошо има в това истината да се казва и да казваме това, което мислим?- Не сме престъпници, имаме убеждения, достойнство, мнение. Какво притеснително и нередно има?
В последно време само ме питат какво съм мислил да правя занапред. Това също показва за мен, че има смут и ги е страх от нещо.
Те не знаят какво аз знам, но аз знам достатъчно.
Социалист не значи безродник и човек, който се е отрекъл от Родината си в името на някакъв "интернационализъм".
Социалист не значи кон с капаци, който повтаря постулати от Карл Маркс и Ленин.
Да, има неща, които са актуални и днес в трудовете на Маркс и Ленин, но ние живеем в 21-ви век. Те са писали за своето време и своята реалност. Маркс е мислител на хилядолетието и го изучават и до днес в САЩ, защото прави анализ на една икономическа система.
Бъдещето не е в партийния модел, а в надпартийния.
Стига вече сме се делили на червени, сини, зелени, бембени и каквито там се сетите. Ние живеем в наш общ дом, в една държава, имаме общи проблеми. Защо трябва да се делим?- Не е ли по-мъдро да обсъдим какво можем да направим заедно, дори с цената на компромиси в известни и допустими рамки?- Дори и хората с десни възгледи искат да имат добри доходи и сигурност в живота.
Нека се концентрираме върху това, което ни обединява, а не върху това, което ни разиденява.
Имаше една приказка- когато някой българин тръгне да излиза от казана на Дявола, другите българи го дърпат обратно в казана.
И за жалост тази приказка и до днес е вярна.
автор: Жеко Димитров
БСП има проблем със своята не само структура, не само средна възраст на членовете си, но и по отношение на работата вътре в себе си.
От много социалисти, членове на БСП, съм чувал следното: "Не сме съгласни с много неща, но какво да се прави, спуснаха решението отгоре". Тук въпросът: "Ако на тебе ти кажа да скочиш от един лъвовете на Лъвов мост в София и партията казва това, ще скочиш ли?".
В БСП има проблем със самочувствието и манталитета на много от членовете. Ти не можеш да казваш, че не си съгласен с това или онова решение "отгоре", а да не изразяваш несъгласие. Това е крепостническо мислене, което е лицемерно- хем не си съгласен, хем приемаш дадено решение. Редовите членове на БСП имат право на мнение, същото по сила, каквото имат членовете на Националния съвет, народните представители от БСП, председателят на БСП.
Интересното е, че червената система може да бъде блокирана много лесно.
Например флашмобът срещу Антон Кутев на 3-ти септември 2012 година пред централата на червените- той блокира пресцентъра на БСП за две седмици. Тъй като аз бях един от организаторите и главният инициатор на флашмоба, казвам, че имаше множество телефонни обаждания и имаше смут. Как така един редови член на БСП блокира пресцентъра на партията си? Ами ако се направи флашмоб срещу Сергей станишев например в национален мащаб?- Тогава цялаа структура, всички районни структури на БСП ще бъдат блокирани и ще се чудят как да реагират.
Всичко това се дължи на корозията вътре в БСП, на капсулирането на 30-40 души на столчетата, които си пазят местенцата и ги е страх някой да ме им развали рахата. Те не мислят за хората. И като че ли по ирония на съдбата преди около 92 години прадядо ми е констатирал още тогава, че много от синдикалните дейци не живеят с болките на работниците. Правете си изводите сами, аз в моите статии провокирам читателите да мислят.
Дори някои от апарата на БСП като видят статия, защото съм бил свидетел, посветена на вътрешните проблеми на БСП и с изказано мнение в нея, се паникьосват: "Как може да пише той така, дайте телефон да се обадя да питат кой е публикувал тази статия!"
Аз мога да направя на пух и прах дори една районна организация на БСП в София само с една статия. Жалко, но факт, но ще е жалко, тъй като проблемите в тази организация са нищо в сравнение с другите проблеми в БСП, най вече- структурата и крепостническо-феодалният манталитет.
Достатъчно е само да се хвърли камък в блатото, да се запали първата искра и следва блокаж. Защо?
Какво лошо има в това истината да се казва и да казваме това, което мислим?- Не сме престъпници, имаме убеждения, достойнство, мнение. Какво притеснително и нередно има?
В последно време само ме питат какво съм мислил да правя занапред. Това също показва за мен, че има смут и ги е страх от нещо.
Те не знаят какво аз знам, но аз знам достатъчно.
Социалист не значи безродник и човек, който се е отрекъл от Родината си в името на някакъв "интернационализъм".
Социалист не значи кон с капаци, който повтаря постулати от Карл Маркс и Ленин.
Да, има неща, които са актуални и днес в трудовете на Маркс и Ленин, но ние живеем в 21-ви век. Те са писали за своето време и своята реалност. Маркс е мислител на хилядолетието и го изучават и до днес в САЩ, защото прави анализ на една икономическа система.
Бъдещето не е в партийния модел, а в надпартийния.
Стига вече сме се делили на червени, сини, зелени, бембени и каквито там се сетите. Ние живеем в наш общ дом, в една държава, имаме общи проблеми. Защо трябва да се делим?- Не е ли по-мъдро да обсъдим какво можем да направим заедно, дори с цената на компромиси в известни и допустими рамки?- Дори и хората с десни възгледи искат да имат добри доходи и сигурност в живота.
Нека се концентрираме върху това, което ни обединява, а не върху това, което ни разиденява.
Имаше една приказка- когато някой българин тръгне да излиза от казана на Дявола, другите българи го дърпат обратно в казана.
И за жалост тази приказка и до днес е вярна.
автор: Жеко Димитров
Тагове:
Избори ли?! Убийственият ефект "Ана...
Таско, когато ползваш Ботев за руска про...
Путлерюгенд - особености на руския фашиз...
Таско, когато ползваш Ботев за руска про...
Путлерюгенд - особености на руския фашиз...
Бъдещето не е в партийния модел, а в надпартийния. Няма перфектни хора, има само перфектни мигове, както и приказки с неочакван край!
цитирайСъщото е било и през периода 1946-1949 г.: тогава даже някои трънски и радомирски шопи-партийци с жени от Пиринския край се писали по народност "македонци",понеже "партията" била така наредила... В същото време много нашенци от сърцето на Македония отказали този "лукс",понеже не били сподвижници на "партията" и не желаели да си кривят душата за тоя дето духа.
цитирай
3.
miuenski -
интересно ми е ти ще гласуваш ли за ...
24.10.2012 10:27
24.10.2012 10:27
интересно ми е ти ще гласуваш ли за червените олигарси?
цитирайАз гласувам за личности, в които имам доверие, не за партии и не по безпринципния партиен принцип. Първо се мисли, после се гласува, не сме "електорат", а гласоподаватели, негово величество избирателя.
След като нямам доверие в "червените олигарси", логично е да не гласувам за тях. Но ако изкарат в листите за депутати млади хора, а не старите муцуни, ако тези хора имат моето доверие, ще гласувам за листата. Ако ли не изкарат- няма да гласувам за тях.
цитирайСлед като нямам доверие в "червените олигарси", логично е да не гласувам за тях. Но ако изкарат в листите за депутати млади хора, а не старите муцуни, ако тези хора имат моето доверие, ще гласувам за листата. Ако ли не изкарат- няма да гласувам за тях.
5.
анонимен -
пенсионер
24.10.2012 13:20
24.10.2012 13:20
Партиите разединяват,обединява ни вярата.Крайно време е светите отци да застанат на мястото си като пастири на стадото.
цитирайНякога ме канеха да стана член на БКП но направих всичко възможно това да не стане защото се отвръщавах от съществуващите още тогава феодали и феодални отношения.Сега БСП е всичко друго но не лява партия.Тя е инструмент на шепа олигарси и на мечтаещите за обогатяване покрай тях подмазвачи и интриганти.Всеки който искрено иска в България да има истинска лява партия защитаваща интересите на народа а не на олигархията трябва да я напусне и да потърси възможност за създаване на нова партия.Старата партийна структура не подлежи на ремонт.Тя е тотално заразена с несъвместими за една лява партия хора и практики.България се умори от дясна политика прилагана непрестанно от всички ,под каквито и лозунги да идват на власт.Време е за едно истински ляво управление но на нова лява партия без омръзналите на всички стари муцуни които власта само допълнително разврати.
цитирай
7.
анонимен -
Поздрави за смелостта
24.10.2012 17:16
24.10.2012 17:16
Нямам честта да ви познавам, но вие направихте и правите нещо, което е безпредентно. Вие разчупихте и скъсахте оковите на мълчанието в тази партия, на която съм бил член, но не се осмелих като вас да възроптая срещу безумията и предателствата. Вие, млади човече, ми върнахте вярата, че има млади и способни социалисти необремени и мислещи по модерен начин. Данаил.
цитирай
8.
анонимен -
Пише ви социалист от Пловдив. Аб...
25.10.2012 08:48
25.10.2012 08:48
Пише ви социалист от Пловдив.Абсолютно сте прав- никакво мнение не се позволява. Мен ме обявиха едва ли не гербер за това че имам позиция и мнение. Всяко мнение се приема като разколничество и те изолират, започват покани като не си съгласен да напуснеш партията. Такова нещо няма да стане- това е моята партия но не е тази партия, която аз виждам. БСП не е партията, която трябва да имаме. Станишевците я опорочиха и предадоха, набутаха свои хора в листите, манипулираха отчетно изборните конференции само и само да се циментират на постовете си. Партиините секретари са едни и същи от 15 години и се държат като феодали.
Срам ме е от БСП.
цитирайСрам ме е от БСП.
9.
анонимен -
ще разпечатам статията и ще я дам на ...
25.10.2012 08:51
25.10.2012 08:51
ще разпечатам статията и ще я дам на всички мои другари и приятели. Моделът на мълчание ще бъде разчупен от вас, младите и модерни социалисти.
цитирай
10.
анонимен -
Млади момко подкрепям те напълн...
25.10.2012 14:52
25.10.2012 14:52
Млади момко подкрепям те напълно!
Ти правиш в буквалния смисъл револяция в БСП, която ние не посмяхме и нямахме смелостта да направим. С теб Съм! Тодор Иванов, социалист по убеждения
цитирайТи правиш в буквалния смисъл револяция в БСП, която ние не посмяхме и нямахме смелостта да направим. С теб Съм! Тодор Иванов, социалист по убеждения
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 595
Блогрол