Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.01.2012 20:51 - ИЗ ПРАЗНИЦИТЕ
Автор: gsgbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 870 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 02.01.2012 20:57


 С едно приятелче бяхме седнали да пием. Изпихме към 2 литра домашарка 50 градусова, после намерихме 6 (това го знам, купихме ги предварително) големи бутилки топла бира, а бяхме почнали с бутилка водка. Изпращаме се. Приятелчето: -Жека.....накъде да ходя за дома? (а пихме у тях) Показах му. Прибирам се и аха пред блока сядал да изпуша цигара. Звъни ми жената на приятелчето: -Абе ти къде остави мъжа ми бе, кратуни гламави? -Еба го....показах му накъде да оди....Абе това не си ти ли бе, звъниш от неговия телефон? - Ще ви пребия и двамата! Детето реве, събудихте го! -Еееебааааа го.... - Излизам да си търся мъжа по пътя! -Нема да  изчезне беееее, споко девойко мари хубава!Все че се появи!        После с нямам спомен колко часа през нощта е било, събуди ме телефона. Жената на приятелчето, разбрах след десетата минута, че и аз не знаех на кой свят съм. Приятелчето отпрашил пеша от Банишора чаааак до Люлин.....АМА ВЪПРОСЪТ Е  ЗАЩО? Ако бях сгрешил да му покажа пътя към тях, щеше да върви в една посока с мене...а аз му показах по "Опълченска" нагоре....освен да не е могъл да се изкачи по стръмнината и да е решил да джапа по правата бул. "Сливница"....това е обяснението....и да направ завой през ул. "Столетов" и оттам пак да си влезе в "Банишора", щото "Столетов" е с по-малък наклон от "Опълченска"....ужассс....абе че пихме много, пихме, че и аз не бях добре, не бях, ама си бях наред с главата......ама приятелчето.....малииииии...






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gsgbg
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1160973
Постинги: 427
Коментари: 228
Гласове: 595