Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2011 18:47 - ИЗ ПРЕДИЗБОРНАТА КАМПАНИЯ
Автор: gsgbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1217 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 04.11.2011 18:56


 София:

-Абе къде пускаш листовки бе? Тва е у ливадите и не е у нашия квартал, тия там ще ги купят ГЕРБ.

-Няма бе.

-Идвай веднага тука, педераст с листовки!!!!

 

-Абе стига си ми думкал с тоя тъпан на ушите бе!

-Моля, г-не???

- Спри да думкаш, тъпанар такъв педераст, бегай настрани да думкаш, митинга още не е почнал!!! Ще ми думкаш до мене точно когато си пия кафето и си пафкам цигарата

- Ама аз съм от участниците...

- Бегай си при тъпанарите, ей отстрани на сцената, Дейби нахалния тъпанар педераст къде се е наврял да думка!!!

 

Пловдив:

-Ония двама олигофрени ако не ги намеря къде са се изгубили, че ги остава у Пловдив на педерасите да ги оправят!

 

- Ееееееейййй, Тупан, бегай далече, че тая овчарка кандидат за кметица (малии, нема да я траят в общинския съвет)  се дере на микрофона като към стадо овцееее!!!! Откъде ги намират такиваааааа бригадиркииии!!!

 

София:

-Да ти е_а майката, президент такъв, залепи се педераст! Виж как Ламбо се лапи лесно и го искат навсякъде! Мама ти...плакати....

-Чеиме_ем......на нашите, къде ни накараха  да ги лепим тия боклуци!

 

изборите:

-Ей, председател, педераст такъв, сложи печат на извлечението от протокола!!!

-Споко бе пич, нема страшно. Не съм педераст.

-Всеки , който носи розова риза, е педераст. Тенкс за печата.image




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gsgbg
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1162285
Постинги: 427
Коментари: 228
Гласове: 595